söndag 16 november 2008

Sista dagen på 200 kronors veckan

Nu på förmiddagen kan jag konstatera att jag övertrasserat veckans budget, men då enkom för att de 2 små blev bjudna på dubbelkalas nu på em. och ville ta med sig en present till vardera födelsedagsbarn.
Presenterna kostade 150:- tillsammans och det är också det jag övertrasserat med.
Inhandlingen för idag söndag gjordes igår, så jag har en Ica-fri dag. Det vart ett himla springande denna vecka, så nästa tror jag att jag veckohandlar igen.

Nästa veckas matsedel kommer ikväll eller tidigt imorgon med sedvanlig inhandlingslista.

2 kommentarer:

Annica sa...

WOW vad bra gjort!
Ska köra samma sak här hemma så man får liiite koll på alla inköp. ;)
200 låter lite när man har så här många barn, men klarade ni ska nog jag också klara det. :D

Ha en fortsatt bra söndag.

Kramis

Anonym sa...

Jamen hur VAR det da? Kande ni er fattiga och stressade hela veckan eller skulle ni kunna leva sa en vecka i manaden? Utvardering tack!